sreda, 12. november 2014

Želvica

Ustvarjanje za novorojenčke je nekaj najlepšega. Tale želvica je nastala takoj, ko sem dobila nekaj novih materialov in nove osnove. Meni je zelo všeč, upam da bo tudi lastniku, ko se odločim kdo bo to :)



Kje sem našla čudovite 'ustvarjalne materiale':
Osnove in kuverte 10,5*15 sem našla v Darilnici Klavdija
Bel satenast trak sem ravno tako našla v Darilnica Klavdija
Pri želvici sem uporabila 3D samolepilno blazinico 3*3mm, ki sem jo našla v Darilnica Klavdija
Uporabila sem tudi rožice iz Darilnica Klavdija

Hvala za ogled :)

3 komentarji:

  1. Pozdravljena Maja
    dobrodošla v svet blogga
    tvoja želvica je zelo simpatična
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo Maja. Hvala ker si se pofočkala pod moj bombonček in mi s tem pokazal pot do tvojega bloga :). Dobordošla med blogarkami!

    Luškano želvico si prirpavila in ne dvomim da bo bodoči prejemnik zadovoljen oz vsaj njegovi starši :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla med blogerkami in v svetu ustvarjanja.Tvoja želvica je prav simpatična.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši