ponedeljek, 24. november 2014

Izziv - Challenge

Pa mi je uspelo narediti še zadnjo čestitko za izziv na CRAFT-alnici, kot obljubljeno v modri barvi. Hkrati pa jo prijavljam tudi na izziv Friday Sketch Challenge in Cute Card Thursday.






Kje sem našla čudovite 'ustvarjalne materiale':
Osnove in kuverte 13,5*13,5 sem našla v Darilnici Klavdija
Čudovite modre rožice sem ravno tako našla v Darilnica Klavdija
Uporabila 3D samolepilno blazinico 3*3mm, ki sem jo našla v Darilnica Klavdija


Izdelek prijavljan na naslednje izzive:
Cute Card Thursday-Challenge 348: Stars
CRAFT-alnica- Izziv #121: Fantek ali punčka
 Friday Sketch Challenge: Sketch #83


Hvala za ogled :)

8 komentarjev:

  1. Zelo je lušna.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 121. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v "dojenčkastem" izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa, hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. such a pretty image and lovely blue colours. I like how you've decorated the envelope too. Thank you for sharing this with us at Friday sketch challenge x

    OdgovoriIzbriši