petek, 28. november 2014

Zavijanje daril za malčke

No tudi za male nadebudneže se je treba potruditi, čeprav gledajo na to z malo drugačnimi očmi. Prvič sem zavijala za malčke lani tak čas zato je nastalo nekaj zimskega, vam tudi to pokažem. Zavijala sem knjigico tako tudi tokrat izbira ista vendar drugače zavita. Tokrat je bila druga zgodbica in temu primerno zavijanje (to da prvič ni bilo povezave med zgodbo in snežakom ni pomembno :) ) Tokrat sem prvo začela s čestitko, ki je v znamenju Avtomobilčkov, čisto posebna kar je bilo zame prvič, da ni kvadratna ali pravokotna. In potem sem mu dodala še prijateljčke, ki jih mali dobitnik darila prav dobro pozna, veliko bolje kot jaz. Hitro bi lahko kaj narobe pobarvala ali narobe izgovorila ime tako da se pri tem raje zadržim.





Hvala za ogled :)

5 komentarjev:

  1. Oho. lepo zaviješ darilca za najmljaše, všeč so mi dodani baloni . Na prvi slikici pa snežak iz vate, zelo domiselno.
    Hvala, da si se nam pridružila v 122. Craft-alnici in srečno. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 122. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi otroci sprejemajo darila z očmi in če je darilo še lepo zavito, je veselje toliko večje :)

    OdgovoriIzbriši