torek, 4. november 2014

Ustvarjanje

Sicer ni trenutnega navdiha za pisanje, vendar če ne napišem takoj potem se stvari izgubljajo saj se zadnje čase dogaja veliko, kar mi je nadvse všeč.

No kot že rečeno v prejšnji objavi, sem ta teden ustvarjala na recimo večini mojih ustvarjalnih področjih. V začetku sem končevala čestitke od prejšnjega tedna, malo sem jih dopolnila. Potem kot se spodobi za NOČ ČAROVNIC je bila na vrsti buča, letos nisem bila brez osnovne krasitve tega praznika kot lani ;). Uspelo mi je izrezati horror bučo, letos malo drugače. Nato sem spet eksperimentirala v kuhinji, moj strojček za testenine je spet delal s polno paro. Spet smo preizkušali nove vrste, tokrat so nastali koruzni, ajdovi in pirini široki rezanci (če kdo potrebuje nasvet, sedaj sem že skoraj ekspert :P ). Rezance sem lično zapakirala in jih uredila, ipremila z imeni in datumom.





V kuhinji se tako delo še ni končalo, za zaključek tedna sem naredila še slastno torto. Čokoladno z višnjami, meni je bila všeč. Z izgledom sicer nisem zadovoljna, ni ravno najlepša upam da naslednjič uspe lepša. Risanja se bom pa izogibala :) Zato že komaj čakam na naslenjo torto in upam da bo to kmalu. Imam že nekaj novih idej upam, da mi uspejo :) lep pozdravček do naslednjič, upam da bo spet veliko gradiva in več časa da to malo lepše napišem, kolikor pač znam :P



Ni komentarjev:

Objavite komentar