petek, 16. januar 2015

Vikend je pred vrati, pozdravimo ga z najslajšimi dobrotami :)

Evo vikend že veselo trka na vrata, zato je prav, da se pripravimo nanj in kaj dobrega spečemo. Predstavljam vam svojo prvo torto, ki ni okrogla, in ki je nastala že nekaj časa nazaj. Ko sem že ravno eksperimentirala, sem to še podvojila, in jo pripravila iz dveh okusov, tako je ena stran višnjeva in ena jagodna. Ne izgleda najlepše, zahvala gre moji nespretnosti in slabšim pripomočkom. Ampak počasi se bom že naučila. Mogoče čez kakšno leto ali dve bom imela že lepšo tortico :). Je bila pa zelo dobra v notranjosti, tako da bom malo zanemarila izgled in jo pohvalila v celoti :D

 This is my birthday cake, the first one in the form of a butterfly. Oh my bad English, I would love to write more but every time when I start, I realize that's not a good idea. Cake is composed with two different tastes: cherry and strawberry :)

P.S. za recepte mojih piškotkov pa malo pobrskajte po spletu, ne bo težko najti drugače pa vam v zasebnem sporočilu zaupam :)

Hvala za ogled :)

6 komentarjev:

  1. mmm mi cediš sline. Prav lep metuljček je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnjam, kar sline se mi cedijo ;) Vse ti je zelo lepo uspelo ;) ČESTITKE !!!!
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  3. hja tale je bila res dobra.. drugače sem zelo samokritična :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Njami... meni je pri tortah bolj pomembno, da je dobra kot pa lepa. No, če je pa še lepa, še toliko bolje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zame mora biti torta najprej dobra in šele potem lepa. :-)) Verjamem, da je bil tvoj metuljček zelo slasten. Lep je vsekakor. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Se strinajm s Sonjo - važno je da je torta dobra, izgled lahko počaka. Tvojemu metuljčku nič ne manjka in slavljenec je zagotovo cenil trud, ki si ga voložila v izdelavo.

    OdgovoriIzbriši