ponedeljek, 2. februar 2015

Shaker card - tresočka

Tokratni izziv na CRAFT-alnici je bil zame res zahteven. Sprva nisem niti pomislila, da lahko sodelujem. Namreč nimam 3D pence ali česa podobnega da bi lahko nastala lepa tresočka. Nato sem se po nekaj dneh slabe volje, ker ne morem sodelovati spomnila na harmoniko :). In nastala je tale čestitka, brez namena. Ni mi najbolje uspela, ker sem bila preveč navdušena in sem hitela, da vidim če bo uspelo in so mi zvezdice malo ponagajale in se zatikajo v lepilo. 



Kje sem našla čudovite 'ustvarjalne materiale':
Osnove 10,5*15 sem našla v Darilnici Klavdija 


Izdelek prijavljam:

Hvala za ogled :)

10 komentarjev:

  1. Zelo domiselno, da si se spomnila harmonike. :-) Krasna cvetoča tresočka je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav cudovita tresocka ti je uspela <. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Všečno! Lepa misel. Najboljše so ideje, zaradi katerih nekaj kreativnega naredimo šee bolj keativno.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ideja s harmonika je nadvse izvirna. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Veš kaj, prav super je. Všeč mi je kako se punce znajdete, da lahko ustvarjate za Craft-alnico.
    Hvala in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je ! Ideja s harmoniko je super :)
    Lp , Larisa

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si se znašla s harmoniko in naredila krasno voščilnico :-))
    Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja Maja, res si bila iznajdiljiva in nastala je lepa pomladna tresočka.
    Zelo všeč so mi izbrani tulipani v sodčku.
    Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu, gostja CRAFT-alnice Jana
    Lep začetek novega tedna ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si se znašla z harmoniko in nastal je čudovita tresočka. SAj ko se bo lepilo dobor posušilo, se bo tudi zatikanje nehalo :)

    OdgovoriIzbriši