ponedeljek, 29. december 2014

Škatlica

Moja prva škatlica. Moje novoletno darilo je tokrat spet ustvarjalno. Svojemu dragemu sem nameravala podariti koledar, vendar po premisleku sem se odločila da sem bolj spretna z ročnim delom kot programi za fotografije :).  In tako je nastala škatlica, ki vsebuje vse letne čase z vsemi meseci. Ni najlepša je bolj poskusni zajček, vendar sedaj sem bolj optimistična, upam da se kmalu lotim še kakšne in da bo izdelek že lepši :)

Glede na to da so najine osebne fotografije sem jo malo zameglila, ne mi zameriti. Jo bom bolj podrobno opisala :). Škatlica je sestavljena iz 12ih zavihkov, za vsak mesec enega in za vse 4 letne čase.  Uporabila sem zelene odtenke, ker je to najljubša barva mojega dragega, sem jo pa malo popestrila z rumeno. Vsak letni čas ima na zadnjem zavihku napisan letni čas. Slikice so pa primerno okrašene ( na sliki se ne vidi dobro) letnemu času primerno. Tako sem zimo okrasila s snežinkami, jesen z listki, poletje z sončkom in delfinčki, pomlad z metulji in rožicami, vmes pa seveda osebi primerno tudi s srčki. Na sredini kot je razvidno iz slike pa sem priložila najdbe z morja :). Školjkice in polžki so z Raba in Brača :) Školjkico sem malo popravila, ker je že zelo malo skupaj se držalo sem z lepilom utrdila, hrati pa dosegla učinek odprte školjkice. :)


Hvala za ogled :)

5 komentarjev:

  1. Ideja je super in dragi bo v vsakem primeru zadovoljen - kaj pa mu preostane drugega :P. Malo heca mora bit - vse dobro v 2015, tebi in tvojim dragim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si naredila škatlico, dragi bo zagotovo zadovoljen z darilom.
    Srečno v novem letu in na dolgo sodelovanje z Craft-alnico. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna škatlica :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. dragi je bil nadvse presenečen :) kot vedno :) vse dobro tudi vam :)

    OdgovoriIzbriši