sobota, 25. oktober 2014

Moji začetki

Malo zaostajam z objavami. Ta teden je bil po srečnem naključju spet zelo ustvarjalen. Končno sem dobila spet navdih in uporabila podarjene materiale. In wollaa kot bomba iz neba so padale ideje. No saj ne da jih prej ni bilo, idej je ogromno. Vendar so ideje v različnih fazah ustvarjanja različne. Tokrat sem mislim oziroma upam da prestavila na malo višjo raven. Namreč vsako fazo ustvarjanja poskušam nadgraditi. Moji začetki, ko pogledam nazaj so dobesedno začetki. In vedno znova se poskušam nadgraditi. Je že res da se učimo na napakah. Tako tudi jaz počasi spoznavam materiale, postopke in pripomočke. Popravljam začetniške napake in delam nove, ne hec poskušam delati vse prav, vendar je tako, da počasi spoznavaš kaj in kako je neka stvar lahko boljša. Moram se zahvaliti vsem, ki so mi s svojimi nasveti pomagali, in predvsem mojemu dragemu, ki me od samega začetka spodbuja, brez njega verjetno ne bi tako z veseljem ustvarjala in sploh verjetno ne bi bila na tej ravni. Iz srca hvala vsem. Na začetku res nič ne veš, čeprav se ti zdi vse tako preprosto in enostavno, narediš ogromno napak. Meni osebno je še posebno zanimivo spremljati napredek. Težko ocenim ampak moje osebno mnenje je da sem od prve stopničke v tem tednu prestopila na peto stopničko. Vedno ko dobim nov material ali pripomoček, se kvaliteta izboljša na kakršen koli način že to je. Tudi malenkosti pripomorejo, da je izdelek lahko popolnoma drugačen. Zato vem, da je stopničk v neskončnost, in upam da ne obupam in uspem priti čim višje. Na vsakem področju je potrebno narediti veliko napak, da si potem lahko dober ali celo odličen. Mene čaka še veliko tega in upam da iz napak potegnem le najboljše in mi da to še večji zagon. Ustvarjanje je moje veselje, hobi in nekaj kar me sprošča. Pa ne samo na področju papirčkanja, veliko veselje je tudi peka tort, slaščic ali pa samo kuhanja kosila. Zato upam na čim več papirnih in sladkih izdelkov :) Naslednji teden bo spet veliko ustvarjanja, kakšnega pa naj ostane skrivnost. lp Mabely

Ni komentarjev:

Objavite komentar